بومیاب
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1863
بومیاب

توضیحات آگهی

اگه قصد رفتن به سفر رو دارید و دنبال خونه محلی خوزستان میگردید ما آماده سرویس دهی به شما هستیم

خانه محلی پامنار یه خانه سنتی میان کوه ها و کنار ساحل دریاچه میتونه گزینه مناسبی برای استراحت چند روزه و بازدید از طبیعت زیبای اطراف روستا و گشت زنی با قایق تو دریاچه باشه، البته که ما در اینجا به شما کنار اقامتی با امکانات کامل نیز بهترین راهنمایی هارو برای گشت روزانه در منطقه در اختیارتون میذاریم و همچنین ما در اینجا پذیرای شما با بهترین، خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذاهای محلی خوزستان نیز هستیم.

حضور شما در این خانه همانند یک قرار صلح آمیز با طبیعت در خانه ای کاهگلی بعد از گذراندن روز های سخت و پر دغدغه کاری میتونه هدیه ای ناب باشد که توسط خودتان تهیه شده است.خوابیدن در این خانه رویایی با بوی سوختن چوب در شب نشینی های دورهمی در حیاط اقامتگاه و بوی کاهگل تازه همراه است و بیدار شدن در صبح دارای یک راه است که روز شمارو به سمت راست هدایت میکنه. یعنی پیاده روی صبحگاهی و خوردن صبحانه محلی که با عشق توسط ما برای شما مهمانان عزیز آماده شده است.

یکی از برنامه هایی که در اقامتگاه پامنار هر روز برگزار میشه قایق سواری در دریاچه بز و بازدید از جاذبه های اطراف آن است. در ادامه تعدادی دیگر از برنامه های روزانه اقامتگاه رو برای شما میگم:

. پیاده روی صبحگاهی در ساحل زیبای دریاچه و بعد از آن صرف صبحانه در اقامتگاه

. کوهپیمایی در ارتفاعات اطراف روستا و عکاسی از طبیعت و حیات وحش آن

. آشنایی با فرهنگ مردم محلی، دید و بازدید از صنایع دستی و نحوه ی بافت آن(پامنار مهد کپوبافی ایران است)

. آموزش ماهیگیری و صید ماهی در دریاچه، شنا و قایق سواری

. تماشای غروب رویایی دریاچه دز در تپه های اطراف روستا و نوشیدن چای ذغالی

اگر تصمیم به یک استراحت چند روزه داری اقامتگاه ما یه پیشنهاد ویژه است برای شما تا شما آرامشتون رو به بهترین نحو ممکن بسازید و نظاره گر زندگی از این نقطه ی دنیا باشید!

امتحان کردن ما ضرر نداره.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه محلی خوزستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *